Handelsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden

DeluxLiving

Kronborgdige 11, Vejrum

7600 Struer

 

Kundeservice:

Telefon nr.: 51 75 92 70

 E-mail: trinelan@live.dk

Enkeltmandsvirksomhed etableret 2014.

CVR 35 94 82 28

 

Betaling

Alt betaling foregår kontant med Visa/Dankort.

 

Særlige vilkår

Når du handler hos DeluxLiving, har du mulighed for at oprette dig som kunde i webshoppen, hvorefter du får et personligt log-in. Efter log-in vil du kunne se dine tidligere ordre og hente tidligere fakturaer.

 

Hvis du fortryder dit køb

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

 a) har modtaget din vare

 b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

 c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal give os meddelelsen pr. mail trinelan@live.dk.  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare og nederst i dette dokument. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for produkter, som er tilsendt på anden vis end en standardforsendelse. Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 1000 DKK.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

 

Varens stand, hvis du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

 Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling:

  •  Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
  •  Brug gerne vores RMA skema her. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

 Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Reklamation

Hvis du opdager en fejl på din vare, når du modtager den, skal du rette henvendelse til Trine Langergaard på trinelan@live.dk eller tlf. 51759270. Husk at oplyse dit ordrenummer og beskriv fejlen på varen. Trine vil hjælpe dig i forløbet i forhold til at ombytte varen eller få pengene retur. Finder du en fejl på varen efter dine 14 dages returret, skal du kontakte Trine Langergaard og hun vil hjælpe dig videre - i overensstemmelse med købelovens regler yder vi 24 måneders reklamationsret.

Når vi har modtaget en reklamation på din vare, sender vi oftest en forsendeldespose eller embalage og et returlabel, så du gratis kan sende varen tilbage.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Trine Langergaard på trinelan@live.dk eller eller tlf. 5175 9270. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. (Indsæt: adresse, mailadresse, url, telefonnummer for de nævn der er relevante for de varer eller ydelser du sælger på din netbutik).

 

Standardfortrydelsesformular

Du kan udfylde og returnere ovenstående formular sammen med et produkt i forhold til fortrydelsesretten.